Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się i korzystaj z udogodnień dla zarejestrowanych klientów!

ZAREJESTRUJ SIĘ

Twój koszyk jest pusty

Daj się zainspirować i wypełnij go najnowszymi trendami.

Nie wiesz od czego
zacząć?

Zobacz nowości
Powrót do zakupów
Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.papierfiskalny.pl


niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Aleksandra Pocheć, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Aleksander Pocheć z siedzibą w Warszawie przy ul. ANTONIEGO EDWArda ODYŃCA 63a, 02-644 Warszawa, NIP: 9512187957, REGON: 141756102, TELEFON 794 999 994, e-mail aleksander@papierfiskalny.pl za pośrednictwem strony internetowej www.papierfiskalny.pl (dalej „SKLEP Internetowy”)


POSTANOWIENIA OGÓLNE

§1.


Definicje użyte w Regulaminie:


1.    Sprzedający – Aleksander Pocheć z siedzibą w Warszawie przy ul. Antoniego Edwarda Odyńca 63a, 02-644 Warszawa, NIP: 9512187957, REGON: 141756102.
2.    Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego.
3.    Kupujący – podmiot, który złożył zamówienie zgodnie z Regulaminem.
4.    Komunikator – komunikator dostępny na stronie Sklepu Internetowego.
5.    Umowa prowadzenia konta – umowa zawarta pomiędzy Sprzedającym a Użytkownikiem, na mocy której Sprzedający świadczy Użytkownikowi Usługę prowadzenia konta.
6.    Konto – konto określone unikalnym identyfikatorem (loginem) oraz hasłem zakładane przez Użytkownika w czasie rejestracji.
7.    Hasło – indywidulanie ustalone przez Użytkownika hasło do Konta.
8.    Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa Sprzedaży.
9.    Usługa Prowadzenia Konta – nieodpłatna usługa świadczona przez Sprzedającego drogą elektroniczną na zasadach opisanych w Regulaminie.
10.    Strona Internetowa – strona www.poho24.pl
11.    Użytkownik– podmiot zakładający oraz posiadający indywidualne Konto.
12.    Towar – każdy towar opisany i oznaczony ceną sprzedaży na Stronie Internetowej.
13.    Dostępność Towaru – znajdowanie się Towaru na magazynie Sprzedającego w chwili umieszczania przez Sprzedającego informacji o Towarze na Stronie Internetowej.
14.    Trwały Nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, np. wiadomość e-mail.
15.    Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
16.    Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Kupującego zgodnie z wzorem zamieszczonym na Stronie Internetowej, telefonicznie (pod numerem telefonu 794 999 994 zgodnie z pakietem taryf dostawcy usług, z którego korzysta Kupujący) lub Komunikatora.
17.    Potwierdzenie Realizacji Zamówienia – informacja wysłana do Kupującego, że jego zamówienie zostało przyjęte do realizacji, określająca rodzaj Towaru, cenę, koszty wysyłki, dodatkowe koszty Zamówienia.
18.    Rejestracja Zamówienia – informacja wysłana do Kupującego, że jego Zamówienie wpłynęło i zostało zarejestrowane.


§ 2.


Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, na podstawie złożonego przez Kupującego Zamówienia i jest doręczany Kupującemu w formie elektronicznej wraz z Rejestracją Zamówienia. Akceptacja przez Kupującego niniejszego Regulaminu odbywa się poprzez zaznaczenie „Akceptuję warunki Regulaminu” przed złożeniem Zamówienia.


§ 3.


Sprzedający dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.


§ 4.


Sprzedający stosuje mechanizm plików cookies, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików cookies, ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie wpływa negatywnie na urządzenia końcowe Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm cookies, w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedający wskazuje, że wyłączenie cookies, może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej. Więcej na temat plików cookies, znajduje się w naszej „Polityce Prywatności” http://papierfiskalny.pl/polityka-prywatnosci.


§ 5.


W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronie Internetowej, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez telefon, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.


§ 6.


Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.


BEZPIECZEŃSTWO
§ 7.


1.    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Strony internetowej usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
2.    Sprzedający oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się m.in. z następującymi zagrożeniami: (i) otrzymywaniem niezamówionej informacji handlowej (spamu), (ii) zainfekowaniem urządzeń końcowych Klienta oprogramowaniem typu malware, spyware, czy robaki internetowe (worm); (iii) pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione (tj. łamanie haseł (tzw. craking czy phishing). Klienci powinni w związku z tym stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedający nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.


ZAMÓWIENIA

§ 8.

1.    Zamówienie składa się za pośrednictwem Strony Internetowej (za pośrednictwem Konta lub bez konieczności rejestracji) lub telefonicznie.
2.    Wszystkie ceny zawierają wszelkie podatki, cła oraz inne dodatkowe opłaty. Koszty dostawy są naliczane według taryf podanych w dokumencie http://papierfiskalny.pl/koszty-dostawy


§ 9.


Zamówienie uważa się za złożone i wiążące Kupującego jako oferta przez okres 7 dni od jego otrzymania, jeżeli:
(a) Osoba uprawniona do jego złożenia wypełniła w nim zgodnie z pouczeniem wszystkie pola oznaczone jako konieczne do wypełnienia i wysłała Zamówienie do realizacji zgodnie z procedurą podaną na Stronie Internetowej oraz złożyła oświadczenie o akceptacji Regulaminu zgodnie z informacją zawartą w Rejestracji Zamówienia;
oraz
(b) Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu oferty dokonał Rejestracji Zamówienia, potwierdzając tym samym jego otrzymanie.


UMOWA PROWADZENIA KONTA

§ 10.


1.    W celu złożenia Zamówienia Kupujący może skorzystać z Usługi Prowadzenia Konta. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym.
2.    Założenia Konta dokonuje się poprzez rejestrację Użytkownika za pośrednictwem odpowiedniego formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie Internetowej.
3.    Rejestracja jest nieodpłatna. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
4.    W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
5.    Do zawarcia Umowy Prowadzenia Konta dochodzi z chwilą aktywacji Konta (pierwszego logowania).
6.    Sprzedającemu przysługuje prawo rozwiązania Umowy Prowadzenia Konta w następujących przypadkach: ujawnienia przez Sprzedającego okoliczności podania przez Użytkownika nieprawdziwych danych lub podejmowania przez Użytkownika w ramach korzystania z Konta działań sprzecznych z prawem.
7.    Użytkownikowi przysługuje prawo rozwiązania Umowy Prowadzenia Konta, w każdym czasie. W celu rozwiązania Umowy Prowadzenia Konta Użytkownik powinien dokonać dezaktywacji Konta poprzez usunięcie Konta w profilu Kupującego.
8.    Z chwilą dezaktywacji Konta dochodzi do rozwiązania Umowy Prowadzenia Konta.


ZAMÓWIENIA

§ 11.


1.    Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę lub telefonicznie w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej.
2.    Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży.
3.    Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej. Klient składa zamówienie przez telefon podając Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na Stronie Internetowej oraz ilość Towaru jaką chce zamówić. Następnie, po skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób i adres dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia Zamówienia. Każdorazowo podczas składania przez Klienta zamówienia przez telefon Sprzedający informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów oraz łącznym koszcie wybranego sposobu dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży. Po złożeniu przez Klienta zamówienia za pośrednictwem telefonu, Sprzedający prześle na Trwałym Nośniku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy Sprzedaży. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie Towaru będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży, jego cenę, koszt dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową Sprzedaży.
4.    Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej. Klient w wiadomości przesyłanej do Sprzedawcy, podaje w szczególności: nazwę Towaru oraz jego ilość, spośród Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej oraz swoje dane teleadresowe.
5.    Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą, gdy Kupujący otrzyma od Sprzedającego w formie mailowej na podany przez siebie adres Potwierdzenie Realizacji Zamówienia.
6.    Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz Regulaminu następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Regulaminem.
7.    Wcześniejsze Zamówienia Kupujący może zobaczyć w ramach Konta, po zalogowaniu.
8.    Kupujący może wycofać Zamówienie do chwili wysłania Towaru. Oświadczenie o wycofaniu Zamówienia składa się Sprzedającemu na adres mailowy, z którego Sprzedający wysłał informację Rejestracja Zamówienia, bądź telefonicznie na numer 794 999 994.
9.    Zamieszczona na Stronie Internetowej informacja o Towarze wraz z ceną nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 KC, a jedynie zaproszenie do składania ofert.


PŁATNOŚĆ

§ 12.


1.    Ceny na Stronie Internetowej zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu Zamówienia.
2.    Kupującemu przysługuje możliwość wyboru formy płatności spośród następujących:
(a)    przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
(b)    przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
(c)    przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta);
(d)    przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayPal, obsługiwany przez firmę PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. z siedzibą w Luksemburgu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayPal o dokonaniu płatności przez Klienta);
(e)    gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).

(f) Płatność za pośrednictwem bramki płatniczej „iMoje” w ramach formuły zakupowej „Kup z Twisto”, świadczonej przez Twisto Polska sp. z o.o. na rzecz PoHo24, a umożliwiającej Klientowi dokonanie zapłaty za zakupiony Towar dopiero po jego otrzymaniu i wypróbowaniu Regulamin formuły zakupowej „Kup z Twisto” 
3.    Sprzedający może ograniczyć prawo Kupującego do wyboru formy płatności, jeżeli Kupujący nie wywiązał się z zobowiązania wobec Sprzedającego w ramach innych transakcji.
4.    Sprzedający nie przetwarza i nie przechowuje numerów kart ani żadnych danych pozwalających na autoryzację płatności.
5.    Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy Sprzedaży w terminie 3 Dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w ww. terminie, Sprzedający wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym Nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy Sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedający prześle Klientowi na Trwałym Nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 491 Kodeksu Cywilnego.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA

§ 13.


1.    Za datę zrealizowania Zamówienia uważa się datę przekazania Towaru przewoźnikowi.
2.    Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju, za pośrednictwem przewoźnika wybranego przez Sprzedającego. Zasady odbioru Towaru od przewoźnika określa przewoźnik w miarę możliwości po konsultacji z Kupującym.
3.    Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu rzeczy wolnych od wad. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Kodeksu cywilnego.
4.    W przypadku, gdy Kupujący jest Konsumentem, wraz z Towarem otrzymuje pisemne potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży, stwierdzające jej datę i rodzaj oraz przedmiot świadczenia, a także jego cenę.
5.    W przypadku, gdy Kupujący jest Konsumentem, termin realizacji Zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania przez Sprzedającego Zamówienia, chyba że strony określą inny termin realizacji Zamówienia.
6.    Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
7.    Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
8.    Sprzedający, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
9.    Zamówienie może być realizowane częściami, jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę.


KOSZTY

§ 14.


Koszty przesyłki Towaru i inne koszty zostaną wskazane na formularzu Zamówienia i doliczone do płatności Kupującego za Towar.


§ 15.


Koszty przesyłki Towaru i inne zaakceptowane w formularzu Zamówienia koszty ponosi Kupujący.


§ 16.


W przypadku zwrotu przesyłki do Sprzedającego związanego z niemożliwością jej doręczenia na adres wskazany przez Kupującego z przyczyn niezawinionych przez Sprzedającego koszt powtórnego nadania zamówionego Towaru wynosi maksymalnie 150 zł za każdą paczkę. Kwota ta wynika z kosztów ponoszonych przez Sprzedającego, na które składają się koszt przesyłki powrotnej oraz koszt kolejnego nadania.


Rękojmia

§ 17.


1.    Sprzedający zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.    W przypadku gdy sprzedany Towar ma wady Kupujący może skorzystać z następujących uprawnień:
(a)    żądania obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
(b)    żądania wymiany Towaru na Towar wolny od wad albo usunięcia wady; Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru sprzedanego.
3.    Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Kupującego. Zgłoszenie powinno być podpisane oraz zawierać aktualne dane Kupującego.
4.    Zgłoszenie reklamacyjne należy zgłaszać na adres: Aleksander Pocheć, ul. Antoniego Edwarda Odyńca 63a, 02-644 Warszawa.
5.    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedający. Wadliwy Towar powinien zostać odesłany na adres: [uzupełnij dane].
6.    Odesłanie Towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (do pobrania tu [wstaw hyperlink]) ułatwi i może przyspieszyć jej rozpoznanie.
7.    Sprzedający ustosunkowuje się do żądania Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
8.    Kupującemu przysługuje prawo do odwołania się od wydanej przez Sprzedającego decyzji w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od daty przekazania decyzji. Odwołanie należy przesłać na adres mailowy aleksander@papierfiskalny.pl lub pocztą na adres Aleksander Pocheć, ul. Antoniego Edwarda Odyńca 63a, 02-644 Warszawa.
9.    Uprawnienie to jest uprawnieniem dodatkowym, przysługującym Kupującemu niezależnie od środków prawnych przysługujących mu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10.    W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedającego roszczeń Kupującego związanych z wadliwością Towaru, Kupującemu (poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem) przysługuje również prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów lub Inspekcji Handlowej zobowiązanych do udzielania konsumentom bezpłatnej pomocy w zakresie przewidzianym przepisami prawa. W celu uzyskania odpowiedniej pomocy należy zgłosić się do organu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania Konsumenta. Konsument ma prawo również do skorzystania z możliwości polubownego dochodzenia swoich roszczeń przed właściwym Sądem Polubownym Sądem Konsumenckim tworzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U.2018.1930), składając w tym celu do sądu wniosek o rozpatrzenie sporu między konsumentem a przedsiębiorcą.


Odstąpienie od umowy

§ 18.


1.    Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów o których mowa w ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.)
2.    W przypadku odstąpienia umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówionych Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
3.    Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a)    świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b)    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f)    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
4.    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument lub osoba trzecia inna niż przewoźnik, wskazana przez Konsumenta, wszedł w posiadanie rzeczy.
5.    W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Kupujący będący Konsumentem musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tu [hyperlink]/w sekcji „Reklamacje i zwroty”. Konsument może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną.
6.    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
7.    W przypadku skorzystania przez Kupującego będącego Konsumentem z możliwości odstąpienia od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą elektroniczną na stronie internetowej Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na Trwałym Nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
8.    Oświadczenia wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej należy kierować na adres e-mail: aleksander@papierfiskalny.com
9.    Oświadczenia wysyłane za pośrednictwem poczty tradycyjnej należy kierować na adres: Aleksander Pocheć, ul. Antoniego Edwarda Odyńca 63a, 02-644 Warszawa.
10.    W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11.    Zwracany Towar należy odesłać na adres: Aleksander Pocheć, ul. Antoniego Edwarda Odyńca 63a, 02-644 Warszawa. niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
12.    Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
13.    Konsument musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
14.    Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.


§ 19.


W przypadku, gdy Sprzedający nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego, Sprzedający może, zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Kupującego na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedającego.


§ 20.


Sprzedający może odstąpić od umowy zawartej z Kupującym jeżeli Kupujący uchybi terminowi płatności, o którym mowa w § 12 ust. 5.


DANE OSOBOWE

§ 21.


Sprzedający szanuje prywatność Kupującego w Sklepie Internetowym. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania przez Sprzedającego danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności [tu hyperlink].


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 22.


Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.


§ 23.


1.    Formularz Zamówienia i Potwierdzenie Rejestracji Zamówienia są przechowywane w formie elektronicznej i zostaną udostępnione do wglądu na żądanie Kupującego.
2.    Kupujący zobowiązuje się nie dostarczać Sprzedającemu treści o charakterze bezprawnym.


§ 24.


1.    Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy Konsumentów, nie wiążą Konsumentów.
2.    Prawem właściwym jest prawo polskie.
3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4.    Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
5.    Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.
6.    Sprzedający porozumiewa się z Kupującym za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz telefonicznie. Kupujący ma możliwość porozumienia się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz telefonicznie.


Wyślij nam swoje pytanie
Wyślij wiadomość