Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się i korzystaj z udogodnień dla zarejestrowanych klientów!

ZAREJESTRUJ SIĘ

Twój koszyk jest pusty

Daj się zainspirować i wypełnij go najnowszymi trendami.

Nie wiesz od czego
zacząć?

Zobacz nowości
Powrót do zakupów
Najczęściej zadawane pytania
Konto klienta

Skontaktu się z ALeksandrem pod numererm 7785-23582- lub naspisz maila ap@papier.com.pl

 

Zamówienia

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.

Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie jest jeszcze w drodze.

 

Jak to zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 794 999 994

Zamówienie można złożyć:

 

  • telefonicznie,
  • sms-owo,
  • mailowo,
  • na messengerze,
  • przez sklep internetowy,
  • osobiście podczas odbioru towaru.

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo.

Możesz też zalogować się na swoje konto. Z tego poziomu będziesz miał wgląd w historię transakcji oraz będziesz mógł na bieżąco śledzić status aktualnego zamówienia.

Wysyłkę z reguły realizujemy w 24h od daty złożenia zamówienia. W innych przypadkach mieścimy się w czasie od 1 do 3 dni roboczych.

 

Podczas składania zamówienia infomrujemy Cię o możliwym, wydłużonym czasie realizacji zamówienia.

Aby wprowadzić modyfikacje, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl: 

 

 

Pamiętaj, zmiany są możliwe do wprowadzenia wyłącznie przed zrealizowaniem zamówienia.

Tak. Jedyne czego potrzebujesz, to adres mailowy następnie wykonaj telefon do Nas: +48 794 999 994.

Tak. Wystarczy, że w momencie składania zamówienia wybierzesz pole "chcę otrzymać fakturę" a następnie podasz swoje dane rozliczeniowe do faktury. 

 

Możesz rónież wybrać dane rozliczeniowe z dostepnej bazy swoich adresów.

Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Możliwe też, że niechcący podałeś błędny adres e-mail.

 

W takim wypadku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:
    •    E-mail: 
ap@papierfiskalny.pl
    •    Tel: 
+48 794 999 994

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jeżeli się zarejestrujesz – zyskujesz:
    •    wgląd do historii swoich dotychczasowych transakcji,
    •    możliwość sprawdzenia procesu realizacji swojego aktualnego zamówienia,
    •    możliwość przypisania swojej bazy adresów do wysyłki,
    •    możliwość przypisywania swojej bazy adresów do faktury,
    •    możliwość personalizacji swojego konta,
    •    możliwość tworzenia swojej ulubionej listy produktów,

Tak. Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie.

Jeśli chcesz zmienić swoje dane do faktury, możesz to zrobić na swoim koncie użytkonika, w zakładce "Moje konto/ Dane do faktury.

 

Możesz również dodać nowe dane korzytsając z bazy GUS lub wybrać już istnijące dane z twojej listy adresów.

Lista produktów, którą tworzy klient, a które nie muszą być dostarczone na już. Produkty z tej listy docierają do Ciebie w przeciągu kilku dni (od 2 do 4 dni roboczych), korzystając z okazji, że kierowca dowozi towar innym klientom w Twojej okolicy.

 

Wysyłka i dostawa

Na terenie Warszawy minimum logistyczne to 130 zł. Dla cyklicznych zamówień jedna dostawa w miesiącu jest gratis. W innych lokalizacjach minimum logistyczne to 400 zł.

Tak dostawa jest za darmo jeśli spełnisz minimum logistyczne. W Warszawie jest to kwota 130 zł, w innych lokalizacjach 400 zł.

Wszędzie tam, gdzie jest w stanie dotrzeć kurier.

Na terenie Warszawy dostarczamy zamówienie w ciągu 24h. W innych lokalizacjach w ciągu 2 dni roboczych.

Tak, nasz magazyn mieści się na Mokotowie, zaznacz taką opcję przy zamówieniu.

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem kuriera DHL, DPD, Fedex, GLS, TNT, UPS, InPost Kurier i Paczkomaty oraz Poczty Polskiej.


Udostępniamy również możliwość odbioru osobistego.

Aby wprowadzić modyfikacje, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:


    •    E-mail: ap@papierfiskalny.pl
    •    Tel: 
+48 794 999 994

 

Pamiętaj, zmiany są możliwe do wprowadzenia wyłącznie przed zrealizowaniem zamówienia.

Aby wprowadzić modyfikacje, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:


    •    E-mail: ap@papierfiskalny.pl
    •    Tel: 
+48 794 999 994

 

Pamiętaj, zmiany są możliwe do wprowadzenia wyłącznie przed zrealizowaniem zamówienia.

 

Jeżeli przesyłka została już przez nas nadana, możliwość zmiany adresu istnieje wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Po wysyłce zamówienia otrzymasz od przewoźnika maila z możliwością przekierowania paczki. Jeśli chcesz zmienić adres, skorzystaj z tej opcji.

Jeżeli już wysłaliśmy Twoje zamówienie, otrzymałeś od nas maila z numerem przesyłki (listem przewozowym).


Status doręczenia wysłanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przewoźnika. Wystarczy, że w zależności od wybranego przewoźnika wpiszesz numer przesyłki w odpowiednie pole.

Obecnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Dostawa możliwa jest wyłącznie na terenie Polski.

Lista produktów, którą tworzy klient, a które nie muszą być dostarczone na już. Produkty z tej listy docierają do Ciebie w przeciągu kilku dni (od 2 do 4 dni roboczych), korzystając z okazji, że kierowca dowozi towar innym klientom w Twojej okolicy.

 

Metody płatności

Oferujemy możliwość przedpłaty lub opłacenia zamówienia przy odbiorze:

 

  • pobranie, płatność przy odbiorze (nie dotyczy Paczkomatów InPost),
  • tradycyjny przelew,
  • szybki przelew za pośrednictwem płatności Imoje,
  • płatność ratalna za pośrednictwem systemu Twist ING Bank Śląski.

Aby wprowadzić modyfikacje, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:     

Pamiętaj, zmiany są możliwe do wprowadzenia wyłącznie przed zrealizowaniem zamówienia.

Zwroty i wymiany

Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny możesz go do nas zwrócić.

 

    •    Wypełnij formularz zwrotu/wymiany w swoim koncie użytkonika lub pobierz formularz,
    •    Spakuj towar wraz z wypełnionym formularz i dowodem zakupu,
    •    Wyślij na nasz adres:

 

Poho24 Monika Matuszewska,

ul. Antoniego Odyńca 63a lokal 10,

02-644 Warszawa


Pamiętaj, możesz wybrać dowolnego przewoźnika, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów

Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny możesz go do nas zwrócić.
   

•    wypełnij oświadczenie,     

•    spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem,     

•    wyślij pod adres:
 

Poho24 Monika Matuszewska, (z dopiskiem "zwrot")
ul. Antoniego Odyńca 63a lokal 10,
02-644 Warszawa

 

Pamiętaj, możesz wybrać dowolnego przewoźnika, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.

Zwroty i wymiany możesz dokonać przy użyciu formularza elektronicznego, znajdziesz go na swoim koncie użytkownika w zakładce "Zakupy/ Zwroty i wymiany".


Formularz znajdziesz również w każdej przesyłce z zamówieniem.  Jeżeli już go nie posiadasz, możesz pobrać z naszej strony lub wysłać dowolne inne oświadczenie.


    •    formularz zwrotu
    •    formularz wymiany

Na poinformowanie nas o chęci odstąpienia od umowy masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia.


Informację o odstąpieniu możesz nam przekazać na dowolnym trwałym nośniku: list, przesyłka z towarem, mail, etc.


Od tego momentu masz kolejne 14 dni na dostarczenie nam towaru.

Możesz to zrobić – wtedy szybciej wyślemy do Ciebie towar. Za odesłane, zrealizowane przez nas wcześniej zamówienie, zwrócimy Ci pieniądze.


Większość klientów preferuje rozwiązanie bezgotówkowe – wtedy nie opłacasz zamówienia na wymianę, wyślemy je do Ciebie po otrzymaniu przesyłki z odsyłanymi produktami.

Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić osobiście lub wymienić.

Numer paragonu znajdziesz w prawym dolnym rogu dokumentu.

Sam decydujesz o tym, w jaki sposób dostarczysz do nas towar.


Tym samym decydujesz również o wysokości kosztu wysyłki. Pamiętaj o zachowaniu dowodu nadania wraz z numerem przesyłki – dzięki temu będziesz w stanie śledzić losy przesyłki z rzeczami odesłanymi do zwrotu, wymiany, reklamacji.

Cenimy sobie Twój czas - środki otrzymasz niezwłocznie, najczęściej do 3 dni roboczych od daty, otrzymania oświadczenia zwrotu środków.

Aby uzyskać więcej informacji w tym zakresie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:


    •    E-mail: ap@papierfiskalny.pl
    •    Tel: 
+48 794 999 994

Aby uzyskać więcej informacji w tym zakresie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:


    •    E-mail: ap@papierfiskalny.pl
    •    Tel: 
+48 794 999 994

Reklamacje

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza w swoim koncie użytkownika.


Jeśli chcesz reklamować zakupiony u nas produkt, najłatwiej i najszybciej będzie jeśli wypełnisz formularz online. Wstępnie sprawdzimy zgłoszenie i zaczniemy działać jeszcze zanim dostarczysz nam produkt.


    •    Wypełnij formularz reklamacje - znajdziesz go w swoim koncie użytkownika,
    •    Spakuj towar, formularz i dowód zakupu,
    •    Wyślij na nasz adres:

 

Poho24 Monika Matuszewska,
ul. Antoniego Odyńca 63a lokal 10,
02-644 Warszawa


Masz dodatkowe pytania?
Pisz śmiało: ap@papierfiskalny.pl

Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni od daty podania żądania.

Z reguły jest to termin krótszy. Miej na uwadze, że szanujemy Twój czas – naszym celem jest przekazanie Ci decyzji w możliwie najkrótszym terminie.

Kody Rabatowe

Kody rabatowe możesz otrzymać w mailu, w przesyłce z zamówieniem lub znajdziesz je na naszej stronie.

 

Jest kilka dróg do otrzymania kodów rabatowych, oto one:

  • zapisanie się do newslettera,
  • śledzenie naszego profilu w social mediach.

Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas pierwszego kroku składania zamówienia "Zaczynamy".

Sprawdź czy dobrze wpisałeś treść kodu i czy zamawiane produkty spełniają jego założenia.

 

Kod rabatowy może nie działać, ponieważ:
    •    produkty, które masz w koszyku nie spełniają założeń kodu,
    •    popełniłeś błąd przy jego wpisywaniu. Sprawdź czy na pewno jest dobrze wprowadzony,
    •    nie jest już aktywny.

Jeżeli nie chcesz już otrzymywać od nas treści reklamowych, informacji o promocjach, nowościach i rabatach, wystarczy że zaznaczysz odpowiednie pole w otrzymanym mailu.

 

Zgodę możesz również odznaczyć na swoim koncie użytkonika, w zakładce "Preferencje/ Moje zgody"

 

Możesz również skontaktować się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta Papierfiskalny.pl:
    •    E-mail:
ap@papierfiskalny.pl

Wyślij nam swoje pytanie
Wyślij wiadomość